فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی تعداد ۲۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب طرح پلیس یار بسیجی در طرح نوروزی پلیس‌راه همکاری خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۲۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی اظهار کرد: بسیج همواره در همه عرصه‌ها حضور دارد و در طرح نوروزی طبق سنوات گذشته، امسال نیز تعداد ۲۰ نفر از بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان در قالب طرح پلیس یار بسیجی در یک طرح ۱۵ روزه با پلیس‌راه همکاری می‌کنند.

 وی افزود: از بسیجیان پلیس یار خواستارم تا نقش خود را در طرح نوروزی به‌خوبی ایفا کنند و در دوره مأموریت خود در چارچوب قوانین و مقررات حرکت کنند و تحت امر افسر پلیس‌راه کار اثربخشی را از خود به یادگار بگذارند.

 سرهنگ محمود مختاری فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن نیز ضمن تقدیر و تشکر از وفاق و همدلی مجموعه بسیج و سپاه با فراجا اعلام کرد: باتوجه‌به اینکه بردسکن در دروازه استان خراسان رضوی واقع شده است و تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان دوطرفه است بسیجیان حاضر در این طرح ضمن حفظ ایمنی خود به توصیه‌ها و تذکرات لازم نیروهای پلیس‌راه در طرح نوروزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و با حضور خود در کنار تیم‌های گشت پلیس‌راه در کاهش حوادث ناگواری در تعطیلات نوروزی نقش‌آفرینی کنند.

 سرهنگ حسن شاکری، فرمانده پلیس‌راه بردسکن نیز عنوان کرد: طرح نوروزی پلیس‌راه از بیست و پنجم اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم گشتی در محورهای مواصلاتی شهرستان با مساعدت فرمانداری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اجرا شده و در این راستا در کنار نیروهای پلیس‌راه طرح پلیس یار بسیجی را به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و پیشگیری از حوادث جاده‌ای در طرح نوروزی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: هدف پلیس جریمه‌کردن نیست؛ بلکه جریمه‌کردن برای رانندگان متخلف و هنجارشکن است که با قاطعیت پلیس در ایام تعطیلات نوروزی با این گونه رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آنها توقیف خواهد شد.

 در ادامه علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن از وفاق و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان به‌ویژه نیروهای امنیتی سپاه و بسیج و فراجا در طرح‌های موردنیاز شهرستان قدردانی کرد و افزود: بسیجیان در مسیر تعالی و همدلی و خوبی‌ها هستند و در تمامی میدان‌ها نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند و در طرح نوروزی پلیس‌راه نیز با رعایت تمام جوانب با موفقیت این مهم را نیز اجرا و تعطیلات نوروزی بدون حادثه‌ای را داشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه راه‌های شهرستان دوطرفه است تذکر نیروهای پلیس یار بسیجی می‌تواند رانندگانی که از راه دوری به حوزه استحفاظی شهرستان وارد شده‌اند با یک ایست موقت و خوش آمد گویی از بروز حوادث ناگوار برای آنها جلوگیری به عمل آید.

 خبرنگار/ علی نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار